השר גלנט בריאיון: "למזלנו בנט הוא כמו פרס, טוב בסקרים גרוע בבחירות"

    אסתי פלד 1 Comment on השר גלנט בריאיון: "למזלנו בנט הוא כמו פרס, טוב בסקרים גרוע בבחירות"

    שר החינוך יואב גלנט בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את הטענות על עלייה בתחלואה בגלל מערכת החינוך, "סיפורי סבתא". להפך פתיחת בתי הספר מקטינה את ההדבקות | על הלימודים במגזר החרדי, "אני יודע מה קורה מערכת החינוך החרדית, ועדיין צריך דין אחד לכולם"

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך יואב גלנט התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, ותקף בחריפות את הטענות על עלייה בתחלואה בגלל מערכת החינוך, לדבריו, "מי שטוען שמערכת החינוך מגבירה את התחלואה מספר לנו סיפורי סבתא".

    גלנט מוסיף וקורא להחזיר את כל התלמידים למערכת החינוך, כי "ההיפך, התלמידים יותר מדביקים שהם פזורים בבתיהם ומסתובבים בכל מקום. צריך להחזיר את כל מערכת החינוך לפעילות".

    שר החינוך התייחס לפתיחה המוקדמת בתלמודי התורה, "אני בעד שיהיה דין שווה לכולם. החרדים החליטו ללמוד וזו על דעת עצמם". עם זאת הוסיף גלנט על חשיבות לימוד התורה, "אני יודע ששרדנו אלפי שנים בזכות הלימוד והספר. אני יודע מה קורה מערכת החינוך החרדית, אני בקשר עם כולם, ועדיין צריך דין אחד לכולם" הבהיר.

    השר גלנט עדכן כי לצורך לימודים מהבית במגזר החרדי, "רכשנו 70 אלף טלפונים כשרים לתלמידים חרדים, מחשבנו את בתי הספר החרדיים, ומי שעדיין לא הצטייד, שייגש לקול קורא ויקבל. חילקנו עד כה 60 אלף מחשבים ברחבי הארץ, ואנחנו עוד באמצע הדרך".

    השר התייחס למתיחות הפוליטית בין בנט לראה"מ ולעג להתבשמות מהסקרים, "למזלנו בנט הוא כמו פרס. טוב בסקרים גרוע בבחירות. כל הביקורת שלו על מערכת החינוך לא הייתה רלוונטית אם כשהוא היה שר חינוך הוא היה דואג שבכל בית ספר היה פס רחב של תקשורת, עם הכנה למצבים מורכבים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבוד השר גלנט.עוד 50 שנה לא תגיע לקרסוליו של פרס.אתה סתם עבריין עלוב
      לקקן.בושה למדים שלבשת.